- Opis produktu
- Specyfikacja
Chicco Elektroniczna Mata do gry w klasy
- elektroniczna mata z 10 polami,na które trzeba wskoczyć i uroczymi zwierzętami, z którymi zabawa daje wiele radości
- dziecko może skakać słuchając zabawnych dźwięków aktywujących się na każdym polu i bawić się wybierając jeden z dwóch możliwych trybów zabawy
- tryb dobieramy stosownie do wieku i umiejętności dziecka
- gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności motoryczne, precyzję i daje naprawdę dużo radości sugerowany wiek: od 2 lat
Tryb 1 - Zabawa w klasy
- rzuć monetą na matę i skacz, aby ją podnieść
- słuchaj i rozpoznawaj przy tym dźwięki i odgłosy zwierząt .
- rzuć kostką i sprawdź, które ćwiczenie powinieneś teraz wykonać
- kostka składa się z 9 różnych ścianek - każda z nich to propozycja 1 ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek
Fit & Fun
- najnowsza linia Chicco została zaprojektowana, aby za pomocą zabawek nawiązujących do popularnych dyscyplin sportu, zachęcać dziecko do ruchu
- zabawki są tak skonstruowane, aby rozwijać zdolności motoryczne, a także równowagę, precyzję czy koordynację i są przystosowane do użytku zarówno w domu, jak i na świeżym powietrzu
- pozwalają dziecku poprzez zabawę zapoznać się z różnymi dyscyplinami sportu, w których mogą potem specjalizować się jako dorośli
Zestaw zawiera:
- elektroniczną matę
- monetę
- kolorową piłkę .
Wymiary:
długość - 150 cm
szerokość - 40 cm
Baterie: 3 AAA 1,5 Volt (nie są dołączone)
długość
szerokość
szerokość
150cm
40 cm
40 cm