Raty
payu leo sklep
pl leo sklep en leo sklep de leo sklep sk leo sklep
Twój koszyk: 0 produktów  |  0 pln

Wysyłka i dostawa

Towar wysyłamy od 1 do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpływów na koncie.


Przesyłki odbiera kurier firmy GLS.


Zgodnie z umową, paczki dostarczone są nie później niż 24h od ich nadania.
 


 
Koszt przesyłki podany jest w opcji : formy płatności



Sprawdzanie paczki:  
  • Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka jest w stanie nienaruszonym i kompletnym. 
  • Jeżeli powstała szkoda lub stwierdzono brak, prosimy spisać protokół odbioru. 
  • Odpowiedni formularz posiada kurier.
  • Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera (listonosza) uprawnia do zgłoszenia reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu. 
  • Produkt należy odesłać do nas razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i uzasadnieniem reklamacji. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

Do 24h po  dokonanym zakupie prosimy o podanie emailem:
  • kolor 
  • formie płatności
  • Nick 
  • numer tel. do odbioru (dla klienta)


Wózki, Foteliki, Łóżeczka, Kojce - wysyłamy tylko Kurierem GLS !!!




Wszystkie zamówienia pakowane są bezpiecznie i wysyłane paczkami ubezpieczonymi firmą kurierską GLS i Pocztą Polską. 


 Płatność z góry: 

- Poczta Polska-Paczka pocztowa  - 10zł
- GLS Przesyłka kurierska - 13zł

 Płatność za pobraniem: 

 - Poczta Polska przesyłka pobraniowa - 14zł
 - GLS Przesyłka kurierska pobraniowa  - 16zł


 Odbiór osobisty: 

 - Odbiór osobisty od 0,00 zł  



Koszt wysyłki na terenie Polski paczek do 30 kg wynosi: 


Poczta Polska

Z przedpłatą PACZKA PRIORYTET - 10zł
Za pobraniem (płatne przy odbiorze) - 14zł

Kurier GLS z dostawą do domu (24h): 
Z przedpłatą na konto - 13zł
Za pobraniem (płatne przy odbiorze) - 16zł 

Płatność PayU - 15zł


Koszt wysyłek za granicę zależy od miejsca dostawy i zostanie wyliczony przez sklep podczas zamówienia. 
UWAGA! W przypadku wysyłek za granicę sklep wylicza paczkę maksymalnie do 50 kilogramów. W przypadku zakupów wymagających wysyłki w kilku paczkach, koszt wysyłki należy przemnożyć przez ilość paczek. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed wpłatą o kontakt: leo.sklep.pl 

W cenę przesyłki wchodzi koszt opakowania, ubezpieczenia i dostawy. Wysyłki za pobraniem staramy się nadawać w dniu zamówienia, natomiast te z przedpłatą wysyłamy w dniu wpływu na konto. Paczki wysyłane pocztą docierają do klientów zazwyczaj w 48godzin od daty nadania. Paczki kurierskie GLS docierają do klientów zazwyczaj w 24 godziny od daty nadania. Czas dostawy nie obejmuje dni wolnych od pracy. terminy dostaw nie są gwarantowane. Z różnych, niezależnych od nas przyczyn (śnieg na drogach, wypadek, inne zdarzenia losowe) Poczta i Kurierzy mogą dostarczyć paczkę z jednodniowym opóźnieniem, lub w drastycznych przypadkach dłuższym. Od momentu wysyłki za paczkę odpowiedzialny jest przewoźnik firma Kurierska GLS lub Poczta Polska. O wysłaniu każdej paczki informujemy klientów drogą e-mail podając numer wysyłki. 

Otwieranie paczki przy dostawcy jest możliwe wyłącznie w przypadku firmy kurierskiej. Bardzo prosimy o otwieranie paczek przy kurierze, bowiem do reklamowania uszkodzeń w transporcie niezbędny jest protokół szkody spisany z kurierem. Reklamowanie paczek pocztowych może być utrudnione przez brak możliwości otwarcia paczki przy listonoszu. Po wysłaniu przesyłki nie jesteśmy w stanie informować klienta o drodze przesyłki. Wszelkie informacje o przesyłce należy monitorować we własnym zakresie na stronie firmy kurierskiej sprawdź wysyłkę kurierską lub stronie Poczty Polskiej sprawdź wysyłkę pocztową, wszelkie niejasności dotyczące wysyłki należy wyjaśniać w relacji odbiorca – przewoźnik.

W przypadku wysyłek Pocztą Paczka48, wszelkich informacji o paczce udziela Poczta Polska, regulamin oraz kontakt na oficjalnej stronie Poczty Polskiej. Natomiast jeśli chodzi o wysyłki kurierskie przydatne mogą okazać się poniższe uwagi: 

Jak odebrać wysyłkę, uwagi praktyczne: 

(tekst w całości sporządzony przez firmę kurierską GLS) 

1. Co zrobić żeby paczka dotarła bez problemów? 
a) - podaj szczegółowy, poprawny adres, pod którym w ciągu dnia przebywa osoba uprawniona do odbioru paczki - np. do pracy 
b) - miejsce doręczenia powinno być dostępne dla busów, którymi są dowożone paczki. Drogi dostępne tylko dla samochodów terenowych, zamknięte ośrodki czy osiedla mogą skutecznie uniemożliwić doręczenie. Jeśli kurier nie będzie mógł dojechać, może po prosić o podjechanie lub wyjście do drogi. 
c) - podaj aktualny numer telefonu – najlepiej komórkowego, pod którym będziesz dostępny 
d) - w przypadku paczki za pobraniem, przygotuj odliczoną sumę pieniędzy. 

2. Gdzie jest moja paczka? 
Numer paczki otrzymasz od nadawcy – użyj jednego z poniższych kanałów informacyjnych: 
a) - Internet: GLS Track & Trace 
b) - telefon stacjonarny - 804 262 262 
c) - telefon komórkowy - 46 814 82 20 3. 

Doręczanie paczek 
a) - zasadą jest że kurier dokłada wszelkich starań żeby doręczyć paczki osobiście do Twoich rąk 
b) - kurier nie powinien wchodzić do mieszkania, pomieszczeń prywatnych ze względów szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Paczkę odbieramy „w drzwiach”. 
c) - w przypadku Twojej nieobecności: - w skrzynce pocztowej lub drzwiach powinno znaleźć się awizo. Widoczny tam numer TrackID umożliwia uzyskanie informacji na stronie - GLS Track & Trace paczka może zostać pozostawiona u sąsiada. Musi to być jednak zawsze poprzedzone telefonem kuriera i Twoją zgodą - paczka bez usług dodatkowych (np. pobranie) może zostać doręczona do punktu Parcel Shop znajdującym się w pobliżu adresu dostawy, skąd będziesz mógł ją odebrać osobiście (szczegóły znajdziesz na awizo) - po 2 bezskutecznych próbach doręczenia paczka trafi do filii GLS, gdzie będzie oczekiwała na odbiór przez 10 dni roboczych. Po tym terminie zostanie zwrócona do nadawcy. Istnieje możliwość doręczenia paczki po raz trzeci – wymaga to jednak skontaktowania się z nadawcą, aby zainicjował w GLS trzecią próbę dostawy. 

4. Pora doręczenia 
a) - wysłana przez nadawcę paczka będzie doręczana w kolejnym dniu roboczym lub w wyjątkowych sytuacjach po dwóch dniach 
b) - pora doręczenia zależy od trasy, którą musi obrać kurier, aby dostarczyć wszystkie paczki danego dnia. Oznacza to, że kurier może pojawić się u Ciebie w różnych godzinach – niestety najczęściej nie ma możliwości wyboru pory doręczenia. Jednak kurier dołoży wszelkich starań, by spełnić Twoje oczekiwania w tym zakresie. 

5. Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem? 
Z reguły kurier kontaktuje się z odbiorcami paczek przed ich doręczeniem, jednak nie ma takiego obowiązku. 

6. Chcę sprawdzić zawartość paczki 
a) - jest to możliwe po potwierdzeniu przyjęcia podpisem na skanerze kuriera 
b) - kurier nie może wydać paczki, ani pozwolić na jej otwarcie przed podpisem i ew. uregulowaniem pobrania. 
c) - kurier na żądanie spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji. 

7. Jeśli paczka jest uszkodzona 
a) - zależnie od poziomu uszkodzenia podejmij decyzję o przyjęciu lub odmowie przyjęcia paczki 
b) - spisz niezwłocznie z kurierem Protokół Szkody 
c) - poinformuj nadawcę o powstałej szkodzie. 

8. Czy mogę zmienić adres doręczenia po wysyłce? 
a) - zmiana adresu dostawy jest możliwa, należy wykonać ją przez biuro nadawcy. Nadawca wyśle odpowiednie zlecenie do GLS. 
b) - zmiana adresu może spowodować opóźnienie w dostawie od 1-2 dni roboczych. 

9. Wszelkie dodatkowe informacje 
Zapraszamy na Stronę firmy kurierskiej GLS





Wysyłka i dostawa

cena: pln